ח"כ צביקה פוגל: "אהרן ברק הוא צרה צרורה"

    אסתי פלד No Comments on ח"כ צביקה פוגל: "אהרן ברק הוא צרה צרורה"

    ח"כ צביקה פוגל מעוצמה יהודית לאבי מימרן ב"מהדורה המרכזית": "ברק נותן לשליש עם איזו אשליה שהבחירות לא הסתיימו, וזו בעיה גדולה. הבחירות הסתיימו ואנחנו פה לארבע וחצי שנים. הוא מחרב את הדמוקרטיה" | האזינו

    צילום: צילום פוגל: יונתן זינדל, ברק: מרים אלסטר | פלאש 90
    12:47
    02.05.24
    אתר קול חי No Comments on היסטוריה: טראמפ חוזר בו מפתרון שתי המדינות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר סדרת הריאיונות שהעניק נשיא בית המשפט העליון לשעבר פרופ' אהרן ברק לכלי התקשורת, בהם השתמש בביטויים שעוררו זעם רב בימין, שוחח אבי מימרן עם ח"כ צביקה פוגל מעוצמה יהודית ב"מהדורה המרכזית" שהגיב לדברים הקשים.

    תחילה התייחס פוגל להחלטת סמוטריץ לקיזוז כספי הרשות: "גנץ אירח את אבו מאזן בביתו ונתן לפלסטינים לבנות בשטחי C. כעת בצלאל איתמר וגלנט מראים שהם באו לשנות את המציאות הזו, זה לא אפיזודה חולפת".

    "אל מול החמאס והפלסטינים ביו"ש נוכל להסתדר, אבל כשיש שליש עם שנאבק בממשלה בשיתוף פעולה עם כל מיני ארגונים מוזרים, זו בעיה" הסביר פוגל.

    "אני בעד הפגנות זה מעודד חשיבה על הדרך" הבהיר, והוסיף: "אבל כשאיימן עודה נואם שם על דמוקרטיה זה כבר מצחיק".

    על הריאיונות של ברק אמר: "מה זה "עילת הסבירות"? למה ברק יותר סביר מצביקה פוגל שנבחר בקולות העם? אהרון ברק הוא צרה צרורה, הוא מחרב את הדמוקרטיה" תקף פוגל.

    "ברק נותן לשליש עם איזו אשליה שהבחירות לא הסתיימו, וזו בעיה גדולה. הבחירות הסתיימו ואנחנו פה לארבע וחצי שנים, הציבור הוא שישפוט אם פעלנו נכון או לא" אמר פוגל.

    "אני מקווה מאד שמישהו יוביל שם את העניינים שיגיעו להבנה שהבחירות מאחורינו, אולי גנץ יעשה את זה. אם זה לא יקרה זה יהיה מצב קשה מאד".

    האזינו לריאיון המלא:

     



    0 תגובות